مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-26حوادث

توقیف بیش از 3000 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان 


 فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف 3150 قطعه مرغ گوشتی زنده فاقد مجوز در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان  فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف 3150 قطعه مرغ گوشتی زنده فاقد مجوز در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی سیدشهاب شهرستان تویسرکان در راستای پیشگیری از عبور کالای قاچاق حین گشت زنی در سطح حوزه و در محورهای سیدشهاب به طرف حمیل آباد و سیدشهاب به طرف قلقلرود، دو دستگاه خودروی کامیون فاقد مجوز و برگ تردد را مشاهده و با هماهنگی مرجع قضایی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: با توقیف و انتقال خودروهای مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آنها 3150 قطعه مرغ گوشتی زنده فاقد مجوز حمل و گواهی دامپزشکی به وزن شش تن و 430 کیلوگرم کشف و دو متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

نوری گفت: طبق اظهارات رانندگان این دو خودروی توقیفی که هر دو غیربومی هستند، محموله های کشف شده برای کشتار، به کشتارگاه ولاشجرد شهرستان تویسرکان و کشتارگاه فیروزان نهاوند حمل می شدند که پس از هماهنگی قضایی خودروها به همراه بار مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره حمل مبارزه با قاچاق کالای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 3000 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان 

توقیف بیش از 3000 قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان